Viimeisen vuoden ajan AudienceProject on yhdessä Media Metrics Finlandin ja suomalaisten mediatalojen kanssa rakentanut työnimellä FIAM2.0 -kulkenutta internetin yleisömittauksen hanketta.[…]
Read more
Viimeisen vuoden ajan AudienceProject on yhdessä Media Metrics Finlandin ja suomalaisten mediatalojen kanssa rakentanut työnimellä FIAM2.0 -kulkenutta internetin yleisömittauksen hanketta.[…]
Read moreFinnish Internet Audience Measurement (FIAM) uudistusprojektin tulokset alkavat näkyä tilaajille syksyllä 2022. Mittaus tarkentuu useilta osin ja käyttäjien kehitystoiveisiin kyetään[…]
Read more22.4.2021 Suomalaisten medioiden internet-yleisöjen mittaus on uudistunut Suomalaisen digitaalisen median virallisena tavoittavuusmittarina toimii kaikilta merkittäviltä julkaisijoilta käyttödataa keräävä Finnish Internet[…]
Read more28.2.2019 Suurimpien FIAMissa seurattavien sovellusten käyttö on kasvanut huikeasti viime vuoden aikana. Puolessa vuodessa kasvua on tullut noin 8% tarkasteltaessa[…]
Read more25.10.2018 FIAMin lanseerauksen aikaan puolisen vuotta sitten kotimaisten medioiden sivustoilla ja sovelluksissa kävi kuukausittain 3,05 miljoonaa suomalaista yli 15-vuotiasta (maaliskuu[…]
Read more26.8.2018 FIAM tarjoaa paljon tietoa netinkäytöstä myös päivätasolla eri kulutusvälineiden osalta. Toukokuussa keskimääräisenä päivänä tietokoneella nettiä käytti 2,7 miljoonaa, älypuhelimella[…]
Read more24.5.2018 FIAMiin kuuluvien kotimaisten medioiden kuukausitavoittavuus ostovoimaisimmassa 35-54-vuotiaiden kohderyhmässä on täydet 100%. Laajemmin tarkasteltuna koko työikäinen aikuisväestö (18-64) tavoitetaan erinomaisesti[…]
Read more26.4.2018 Suomalaisten sanotaan olevan kännykkäkansaa. Kaiken kaikkiaan yli 15-vuotaita suomalaisia, jotka käyttävät älypuhelinta tai tablettia on n. 3,1 miljoonaa eli[…]
Read more4.4.2018 Klikkaamalla otsikkoa saat ladattua esitysmateriaalin. FIAM mittaa monipuolisesti internetiä kuluttavat suomalaiset Tomi Härmä, Media Metrics Finland comScoren yleisömittaus –[…]
Read more4.4.2018 FIAM lanseerattiin virallisesti tänään 4.4.2018. Tilaisuudessa tarkasteltiin suomalaista internetin kuluttajaa sekä nähtiin vertailuja kotimaisten ja kansainvälisten medioiden välillä. Kotimaiset[…]
Read more